مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری البرز، به مناسبت گرامیداشت روز "روابط عمومی و ارتباطات" با مدیران روابط عمومی اداره کل و شهرستان های تابعه خود دیدار و گفتگو نمود.

تاریخ انتشار : 1398/02/29 - ساعت انتشار: ١٣:١٤ - گروه خبری : اخبار قدیمی

برجسته ترین هنر روابط عمومی بعنوان پل ارتباطی بین دستگاه و مردم، شناسایی مخاطبان هر سازمان و انعکاس مباحث و موضوعات مردم به دستگاه جهت مرتفع نمودن مشکلات و معضلات موجود می باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری البرز، به مناسبت گرامیداشت روز "روابط عمومی و ارتباطات"، مدیرکل منابع طبیعی استان، پیش از ظهر امروز بیست و نهم اردیبهشت نود و هشت، ضمن دیدار و گفتگو با مسئولین و کارشناسان روابط عمومی ادارات کل و شهرستان های تابعه خود، با اهداء لوح سپاس و هدیه و به پاس قدردانی از زحمات ایشان در راستای انجام وظایف خطیر سازمانی تقدیر و تشکر نمود.

مهندس حامد فرضی، مدیرکل منابع طبیعی البرز، با بیان نقش خطیر رسانه در انعکاس اخبار و موضوعات مرتبط با سازمان در برقراری ارتباط سازنده با مخاطب گفت: اگر ارتباطات معقول و منطقی بر اساس ارزش های جامعه بنا و پی ریزی گردد، عمده ترین عامل توسعه انسانی است؛ و روابط عمومی با تلاشی آگاهانه موجب خلق جامعه­ای انسانی­تر بر مبنای همیاری گسترده­ تر است و گسترش دهنده­ ژرفای معنای عمیق انسانی است.

مدیرکل منابع طبیعی البرز در جمع همکاران صدیق و توانمند روابط عمومی گفت: 27 اردیبهشت، روز "روابط عمومی و ارتباطات"، این روز شکوهمند و فرهمند را به شما مشعل داران فروزان توسعه ارتباطی که با الهام از هم افزایی، هم اندیشی، همسویی، همنوایی، همگرایی و با ابتکار و امید، قانونمند، هدفمند و هوشمند؛ با صداقت، شجاعت و امانت ضمن حفظ مصالح سازمان و منافع همگان در جهت انجام رسالت خطیر و خیره کننده ی خود قرار می دهید؛ تبریک و تهنیت عرض نموده و از اینکه؛ با هدف توسعه انسانی فضایی سالم برای اطلاع رسانی وسیع و وثیق و ارتباطات صمیمانه و اثربخش بین مردم و سازمان که پایه ی حرکت اجتماع است فراهم می نمایید و خالصانه در اعتلاءو ارتقای فرهنگ حفاظت از منابع طبیعی و خدادادی تلاش می ورزید؛ تقدیر و تشکر می نمایم.

این مقام مسئول، همه روزها را روز روابط عمومی دانست و ادامه داد: برجسته ترین هنر روابط عمومی بعنوان پل ارتباطی بین دستگاه و مردم، شناسایی مخاطبان هر سازمان و انعکاس مباحث و موضوعات مردم به دستگاه جهت مرتفع نمودن مشکلات و معضلات موجود می باشد.

وی با اشاره به این مطلب که بایستی قدر و منزلت جایگاه روابط عمومی را بشناسیم تاکید کرد: همه ما باید در حیطه وظایف سازمانی و بدور از حاشیه و جوسازی در جهت خدمت رسانی به مردم گام برداریم که این کاری بس عظیم و ارزشمند خواهد بود.

بیان موضوعات مرتبط با ارتقاء جایگاه واقعی روابط عمومی در دستگاه، ارائه پیشنهادات سازنده و رسیدگی به مسائل و مشکلات درون سازمانی از جمله مباحث مطروحه در این نشست صمیمی گزارش شده است.

 

 

 

نسخه چاپی

ارسال به دوست

 


خروج